السبت، 2 أبريل 2016

(اندم ليه)*** بقلم الشاعر... سعيدالروبي ابوحبيبه

اندم ليه
اندم انت وابكي عليه
قلبي اللي حبك ودوست عليه
وانا مش هندم عارف ليه
عشان مش انت إل ابكي عليه
واحد خاين وده طبع فيه
ايه يخليني ابكي عليه
قلبي كرهك من عمايلك فيه
لانه حبك وغدرت بيه
بس اوعدك إني ههديه
لحد غيرك يخاف عليه
حد يحبه ويحافظ عليه
حد يصونه ويداريه
جوه قلبه ويخبيه
ووقت الشده كمان يلاقيه
واقف جنبه ويتحامي فيه
الشاعر
 سعيدالروبي ابوحبيبه
 2/4/2016

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق