السبت، 2 أبريل 2016

( أغمض عينى )*** بقلم الشاعر ...أسامة عبد الحليم

كل ما أحاول أغمض عينى ، يهمس قلبك !! أقوم و أتخض !! خلاص بقى ويلك عليه فرض !!! و أنا مش مالك حتى الرد !! ماشى فى سكه و مش شايف ! غيرك قلبك بيعدى و خايف !! بيعدى فى سكه أنا مش فيها !! بيدمع و دموعه خفيها !! و أنا شايل شوق بيحنينى !! و بيكبر جوايه حنينى !! أنا جوه الطوق اللى ناسينى !! و بأدور على حب سنينى !! خلاص بقى ويلك عليه فرض !! كل ما أحاول أغمض عينى ، يهمس قلبى !! أقوم و أتخض !! خلاص بقى ويلك عليه فرض !!! 
 Osama H Abd Elhalem

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق